workout

7. února 2012 v 19:02 | confused |  inspire
/tomuhle se říká pure happiness! budu šťastná a hubená. vážně./
Trochu si vymýšlím cvičební plán. Protože když dělám jen cviky prostě jak mě napadne (teoreticky vzato) tak mě to přestane bavit. Takže si dělám různé série a tak. Tak to tu chci mít přehledně. Vždycky chci mít všechno strašně přehledně. Dává mi to docela motivaci. Zatím to jen popíšu, poději ještě rozepíšu víc, možná do dalších článků.


• 100pushups - alespoň 4-5x týdně
Jako první mám kliky. Chci si zvýšit výdrž u klikování a zpevnit ruce pořádně. Navíc bych chtěla dělat příští rok aikido (nebo jiný bojový sport) nebo třeba parkour. S kamarádkou plánujem. Upravila jsem si podle sebe trochu cvičební plán z 100pushups.com, který mi nevyhovoval kvůli pauzám. Sice si je občas taky dávám, ale rychleji zvyšuji počet kliků. Do léta je málo času. Ještě bych chtěla ujasnit, že jsem začínala s tím, že 5 kliků (normálních, ženské jsem dávala docela v pohodě) pro mě bylo krutý. Teď jsem zatím na nějakých +- 15. (postupně budu doplňovat můj plán a pokroky, zatím jen obecně)

• 10x5 (s 5 cviky) - 3-4x týdně, uvidíme jak to půjde
Tenhle systém jsem si zase předělala z dřívějších lekcí karate. Tam to bylo 3x5 se 3 cviky, takže hodně kratší.
Jde o to, že udělám za sebou 5 sklapek + 5 dřepů + 5 sklapek napravo + 5 kliků + 5 sklapek nalevo. A to celé desetkrát. Nejsem si jen jistá, jestli jsou to sedylehy nebo sklapky, ale to je stejně jedno. (Podle toho, jak to bude fungovat to možná ještě obrátím na 5x10 -> desetkrát každý cvik, celkově pět opakování - stejné množství, ale intenzivněji každý cvik.)

• Insanity / 30 day shred / P90X - pokud bude tak snad denně
Tady se pořád nemůžu rozhodnout které z těchto tří zkusím. Mám blbý, že tu mám docela omezenou možnost cvičení - společný pokoj s bratrem, vrzající podlaha, ... Nic pohodlného. Ale stejně se k tomu nějak dokopu. Ještě si rozmyslím, které zkusím. Projedu různé before/after, víc si o cvičení zjistím a takhle.

Další
Čtvrtek - dvouhodinovka voleyballu
Pátek - dvouhodinovka tělocviku
Různé dny - venčení psa
xxx
• hubnoucí wishlist :)
-> sportovní podprsenka - nutně potřebuju. Od jara bych ráno začla běhat, uvidím ještě. V centru Prahy je přece jenom to běhání horší. Jinak by to bylo až v létě na chalupě. Takhle bych si to představovala třeba v central parku v Americe! Jenom sportovní podprsenka, šortky a lehká mikina.
-> švihadlo - až bude teplo na terase nebo na chatě. V našem bytě opravdu není místo na skákání plus by mě asi sousedi přizabili.
-> činky - ano, prosím.
xxx
Nějaké nápady nebo připomínky, prosím? :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chloe Chloe | Web | 7. února 2012 v 21:41 | Reagovat

To je to, sladkosti nepotřebuješ (jasně že kdybych se ládovala stále tak přiberu, ale ne tak jako z obilovin) ale z obilovin máš většinu jídla, i ty zdravé mňamky!

Jinak já jsem v prvním "levelu", ale já jsem zvykla opravdu dost hodně makat a  sportovat, a  mám pocit že ta půlhodinka i když jsem byla zvyklá cvičit 2 hodiny, to krásně nahradí a pořádně mě to unaví a  doplní dobrou náladu:-)Nejnáročnější jsou pro mě ty cviky hlavně kvůli ruk, ty já mám slabé a  kliky jsou pro mě peklo, ale když dám i jen o jeden víc, jsem na sebe pyšná!

2 Winchi Winchi | Web | 8. února 2012 v 11:59 | Reagovat

tý jo takového pohybu nemam snad ani za měsíc :)

3 Zalta Zalta | Web | 8. února 2012 v 12:12 | Reagovat

Tak sportovní podprsenku si chci koupit i já. :) Místo činek používám plné PET láhve a stačí mi. :D Já teda jedu teď Jill a těch 30 dní a uvidíme, jak mi to půjde. Začala jsem ji cvičit, protože mě uchvátily fotky before a after a i ona sama byla kdysi tučné dítě. :D Tvůj plán je opravdu nabitý, tak nezapomeň na den, kdy svaly regeneruješ. ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama